ADVIES STOPPEN MET ROKEN

Veel rokers proberen te stoppen met roken zonder voorbereiding en zonder gebruik te maken van hulpmiddelen. Het is echter gebleken (dat naast een goede motivatie!) hulpmiddelen en ondersteuning de kans op succes aanmerkelijk vergroten. Als je niet weet welke hulpmiddelen en stopmethodes er beschikbaar zijn, wat de kosten hiervan zijn en welke stopwijze het beste bij je past, kan het moeilijk zijn om goed voorbereid te beginnen aan jouw stoppoging.

STOPPEN MET ROKEN HULP

Stichting Stop Bewust is er voor jou. Met onze kennis over hulpmiddelenstopmethodes en vergoedingen adviseren we jou op het gebied van stoppen met roken. Op basis van meer dan 25 duizend gesprekken per jaar hebben wij de juiste ervaring in handen. Wat is jouw beste manier om te stoppen met roken? In ons telefonische adviesgesprek kijken we naar jouw mogelijkheden.

MEER KANS OP SUCCES MET BETROUWBAAR ADVIES

Een stoppoging zonder hulp leidt gemiddeld in minder dan 10% van de gevallen tot succesvol stoppen met roken. Met de juiste begeleiding en goede hulpmiddelen verhoog je dit succespercentage aanzienlijk. Om deze reden adviseert Stichting Stop Bewust om te kijken naar het gebruik van een hulpmiddel en stopmethode.

KOSTELOOS STOPPEN MET ROKEN ADVIES

Het stoppen met roken advies doen we vrijblijvend en kosteloos. Na ons advies- en informatiegesprek heb je alle informatie om een keuze te maken hoe je gaat stoppen. Die keuze uiteraard volledig aan jou: ben jij er klaar voor om te stoppen met roken en hoe ga je dat doen?

Meld je nu aan voor een terugbelverzoek of bel binnen onze openingstijden naar 088-500660.