Informatie & advies

Veel rokers proberen te stoppen met roken zonder voorbereiding en zonder gebruik te maken van hulpmiddelen. Het is echter gebleken dat hulpmiddelen en ondersteuning de kans op een succesvolle stoppoging aanmerkelijk vergroten. Maar wat is goede hulp? Welke stopmethode past het beste bij jou? En welke hulpmiddelen en stopmethodes kunnen worden vergoed door de zorgverzekeraar?

Informeren, motiveren en adviseren

Stichting Stop Bewust kan jou helpen met het beantwoorden van jouw stoppen met roken vragen. Wij informeren, motiveren en adviseren stoppers over hulpmiddelen, stopmethodes en vergoedingen via de zorgverzekeraar. Dit doen wij via een telefonisch informatie- en adviesgesprek. Ons stopadvies is geheel vrijblijvend en kosteloos.

Informatie en stoppen met roken advies

WAAROVER KUNNEN WIJ JOU INFORMEREN?

STOPPEN MET ROKEN HULP

Stichting Stop Bewust is er voor jou. Met onze kennis en expertise over hulpmiddelenstopmethodes en vergoedingen adviseren we jou op het gebied van stoppen met roken. Op basis van meer dan 25 duizend gesprekken per jaar hebben wij de juiste ervaring in handen. Wat is jouw beste manier om te stoppen met roken? In ons telefonische adviesgesprek kijken we naar jouw mogelijkheden.

MEER KANS OP SUCCES MET BETROUWBAAR ADVIES

Een stoppoging zonder hulp leidt gemiddeld in minder dan 10% van de gevallen tot succesvol stoppen met roken. Met een sterke motivatie, de juiste begeleiding en goede hulpmiddelen verhoog je dit succespercentage. Om deze reden adviseert Stichting Stop Bewust om te kijken naar het gebruik van een hulpmiddel en stopmethode.

KOSTELOOS STOPPEN MET ROKEN ADVIES

Het stoppen met roken advies is geheel vrijblijvend en kosteloos. Na ons advies- en informatiegesprek is de keuze volledig aan jou: ben jij er klaar voor om te stoppen met roken en hoe ga je dat doen?
We zitten klaar om je te helpen. Je kan zelf bellen binnen onze openingstijden naar 088-500660 of je vrijblijvend aanmelden.

Ja, geef mij stopadvies!