VERGOEDING STOPPEN MET ROKEN 2021

Welke stoppen met roken vergoeding is beschikbaar? Welke zorgverzekering vergoedt welke hulpmiddelen en stopmethodes? En wat gaat ten laste van het eigen risico? We leggen het je graag uit!

BEKIJK DE UITLEGANIMATIE

ANTWOORD OP AL JE VRAGEN OVER STOPPEN MET ROKEN VERGOEDING

Super, je wil gaan stoppen met roken! Je bent gemotiveerd, hebt een stopplan, een hulpmiddel en je bent voorbereid. Maar hoe zit het met de vergoeding via de zorgverzekeraar?

Onze stopadviseurs helpen je graag met al jouw vragen over vergoedingen via de zorgverzekeraar. Daarnaast kunnen we je informeren en adviseren over de mogelijke hulpmiddelen. Samen kijken we naar jouw beste stoppen-met-rokenaanpak. Ook kunnen we je helpen met het opstellen van een persoonlijk stopplan.

In een kosteloos informatiegesprek kan jij jouw situatie bespreken en advies krijgen over je mogelijkheden voor hulp. Je krijgt antwoord op al je vergoedingsvragen! Meld je aan voor een vrijblijvend en kosteloos telefonisch stopadvies. De stopadviseur belt je binnen drie werkdagen.
Ik zet de eerste stap!